Bij onze EHBO vereniging worden jaarlijks herhalingslessen voor onze leden georganiseerd. Om een EHBO diploma geldig te laten blijven moeten er bij onze vereniging per jaar 6 herhalingslessen worden gevolgd met diverse onderwerpen die zorgen voor een geldige competent verklaring.

Verlenging EHBO-diploma

Heeft u hieraan voldaan dan worden de verlengingen van het EHBO diploma door het  secretariaat van het EHBO bestuur ingediend bij het Oranje Kruis en ontvangt u 1 x per 2 jaar een nieuwe EHBO personalisatiepas.

Wijzigingen situatie

Meld u aan het secretariaat uw wijziging in uw situatie daarbij te denken aan het verzuim in uw groep om herhalingslessen te volgen, verhuizing, naamswijziging of tijdig opzeggen van het lidmaatschap (voor 1 september).

Duur6 avonden
LocatieDe Stryp, zaal 5 of anders daag aan gegeven op instructie bord.
Aanvang19.30 uur
Prijs€ 35,00 per kalender jaar.